Maalesef ilk de-de-de dedi (kp.pek haz etmemde )
Aynı zamanda ba-ba dedi anneyi nerdeyse iki aylığından beri bilincsiz diyordu öyle cikiyrodu ağzından şimdide nananana var bide eliyle gel yapıp del diyor gel diyemiyor bide alkış yaoiyor👏🤗 yedi buçuk aylık oğlum