Evet kızlar ek gıda dönemine yaklaşırken yine araştıracak o kadar çok konu çıkıyor ki.. bunlardan en büyüğü de mama sandalyesi. Basit bir şey al yeter diyen var çocuğu koyunca kırıldı diyen var, ayak koyma kısmı yerinde durmuyor bebeğim düşürüyor diyen var, kademeli diye satılanların tek kademede kullanımı olan var var da var kısacık araştırmalarımla bunları öğrendim. Siz ne dersiniz? Tecrübeleriniz neler? Hangi marka model mama sandalyesi kullanıyorsunuz?
(Not:Emniyet kemerli olması önemli benim için! Ha bir de kemerli kullandırtıyor mu bebekleriniz☺️)