nehiralya Kızlar merhaba beni. Doğum raporum bugün bitti ama lakin iş başı yapamam kızım 2 aylık emiyo ve kolik bi bebek bakacak biri de yok işveren beni cıkarmıs olsa işten işşizlik maaşı alabilir miyim ? Bu konuda bilgisi olan