elif_eslem Sevgili annişler kızıma 3 hafta önce verem aşısı yaptırdım iz kalır falan demişti hemşiremiz fakat kızımda iz kalmadı acaba aşı tutmadı mı bilgisi olan var mı bu konu hakkında
Bebegimm1 elif_eslem 4.ayından snra çıkıyor ilk iltihap dolucak siz ellemeyin onu snra kendisi kabuk bağlayıp uzun süre kırmızı nokta olarak kalıcak
ekim-22 elif_eslem bizde de aynısı oldu 2 aylıkken yapıldı aşı. 4.5 aylık olduğunda iltihap topladı içi patladı şimdi daha yeni kabuklu hal aldı. Endişe etmeyin iltihap olunca da sakın dokunmayın kendi kendine patlayıp akıyor.
Tospikcemil elif_eslem her bebekte çıkmıyor tutmakla ilgisi yokmuş bnm kizda çıkmadı iki yaşında şuan.
churchil elif_eslem bizim ebemiz aşı yapıldıktan sonra 1 2 hafta kızarıklık akıntı vs olmamalı 1.5 ay sonra falan olabilir endişelenmeyin demişti. Şu an kızım 4 e giriyo aşı yeri anca kırmızılaştı daha öncesinde belli belirsizdi. Bakalım akıntı falan yapacak mı