Kızlar bebeğinizin gözü bozuk olduğunu nasıl anladınız. Ben ve eşim gozlukluyuz. Yüksek ihtimal malesef oğlumda çıkma ihtimali de var. Ama göz muayenesinde doktor sadece göz bebeği refleksine baktı. Gözü bozuk ki vs bakmadı. O zaman üç yada dört aylıktı. Oğlum TV yi önden izlemeyi seviyor. Abim dedi ki gözünde acaba sorun mu var. Bende biraz şüphelendim. Nasıl teşhis koyacağım bilemedim