MyDarlingSon niye bu süt düşmanlığı ya herkes bi düşman süte, 40 yıl önce ineğin sütüyle büyüdüğünü unuttu herkes 😇 günlük süt alıyorum günde 120 ml süt içiriyorum 15 aylık olduk çok şükür zararı olmadı, sütü pogacalara kekine de katıyorum sütlü çorbalar da yapıyorum. Kefir ve lor peynir olarak ta annemle yapıyoruz yediriyoruz 😇😇