Anneler merhaba 2 gün sonra bebeğim 3 ayını dolduracak sadece anne sütüyle besleniyor emdikten sonra sürekli olarak kusuyor gazını çıkaracağım zaman gazı çıktıktan sonra kusuyor ve sonrası aralıklı kusmalari devam ediyor 2 gün sonra doktor kontrolümüz var soracağım ama sizinde bebeklerinizde böyle mi ben mi takıntılıyım yeni anneyim merak ediyorum bilgisi olan var mı