Miraninannesiiii Ne emekleme ne yürüme ne tutunup kalkma oturduğu yerde oturuyor sabahları sadece bir saat yurutece koyuyorum onunla heryere geliyo çokta ilgileniyorum ama yine aynı varmi benim gibi olan ne önerirsiniz
Iremylcnkya07 Miraninannesiiii heveslendirin elini tutup yürütmeye çalışın emekleme pozisyonu aldır göster böyle yapılıyor diye bir zaman sonra yapar belkide zamanı gelmemiştir doktora dediniz mi
kolonyalimendil Miraninannesiiii 13 aylık yaşına yaklaşırken ayakta durma adımlama başladı yaşına girdiği gün yürüme arttı tutunup kalkmaya başladı şuan hem emekliyor hem yürüyor her bebek farklı gelişim gösterir yani benimki yaşından sonra emekledi😂
dlkuznnn Miraninannesiiii sorun etmeyin emekleden bi bakmıssınız yürümüş. Ben yürütecin de gec yürümeye sebep olabileceğini de düşünüyorum istediği yere onunla ulasıyor az da olsa binmesine rağmen ben kızıma almadım biz 6 aylıkken emekledik 9 aylıkken yürümeye basladık suan 10 aylığız heryeri darmaduman ediyor keske gec emekleseydi dediğim de cok olmustur nefes aldırmıyorlar ondan üzülmeyin eninde sonunda yürüyorlar. Yasından sonra da yürüyen cok bebek var gelişimi iyi ise doktor ondan sorun görmez.
tekbasimabakiyorum Miraninannesiiii emekleyince yürüme gecikiyor her yere gidiyor zaten yürümeye ne gerek moduna giriyorlar 😁
Miraninannesiiii Iremylcnkya07 hepsini yapıyorum inanın ama yine hareket yok çocukta doktor da baiey demiyor zamanı gelince diyor ama biraz da hareket olması diye düşünüyorum
Iremylcnkya07 Miraninannesiiii bilemedim zamanı gelmemiştir o zaman her bebeğin gelişimi farklı benim kızım 9 aylıkken emekledi 11.5 aylıkken yürümeye başlamıştı
Melek1616 Miraninannesiiii emekledi mi yada tutunup kalkıyor mu bizde tam 10 aylığız emekleme yok sadece oturuyor
Azef Benim kızım 14 aylık emekledi 18 aylık yürüdü şimdi dört yaşında gelişimi de gayet güzel takılmayın bence
Melek1921 Benim kızım hiç emeklemedi yerde sürünmedi diyordum bu çocuk oturmayı seviyor herhalde tembel 😂 15 aylıkken yürüdü korkmayın belki daha hazır değildir.
Miraninannesiiii Melek1921 insallah bizim minikde bir an önce hareketlenip yürür çünkü böyle çok yorucu kollarım dayandirmiyor artık
dlkuznnn Miraninannesiiii yürüselerde evde tekken gene aynı yemek yaparken kucağıma gelmek istediği için yemeği kucağımda yapıyorum ağrıtıyor durmuyorlar.
ugrakyagiz Bebek ne zaman kendini hazır hissederse sevdiği oyuncak falan varmı ilgisini ona cekseniz bizimki 6 buçuk aylık yurutece koyuyorum yavaştan heryere gidiyor uzanıyor atıyor oyuncakları sonra bide eğilip almaya çalışıyor ilk gün hoplata hoplata gidiyordu sonra yan yan gittti şimdi öne doğru adım ata ata gidiyor 6 aylık alt dışı ikisi çıktı 5 aylıkken çıkardı ama etrafima bakıyorum 1 yaşında daha yeni çıkaran var
Ahum Miraninannesiiii var efeemm olmazmııı,10+18 yeni oturmaya başladı,emeklemiyor,ama çabalıyo, tutunup kalkma falan yok,yuruteçde her yer gidiyo,ellerinden tutub gezdirmek istediyimde sallanıyo.