Desperite Vallahi kaç paraysa alacam. Alından ölçen kulaktan ölçen herneyse. Bi tanr aldık 6 ay kullanmadan sürekli L diye bi hata verip duruyo. Pilini değiştik duracell iyidir diye ondan koyduk eczacı pil önerdi ondna koyduk yok.
lceLady Desperite Benımde bozulmustu çöpe attım bir daha da almadım 3 cocuktan sonra kendim ateş ölçer oldum 😂
Sarikuzumalp Desperite oğlum yeni doğduğunda 4.5 yıl önce eşim eczaneden rossmax marka bi koltuk altı ölçer aldı hala onu kullanıyorum ne pilini değiştirdik ne bozuldu ne yanlış ölçtüğü oldu. Ve fiyatı da baya uygun şimdi de. ben dandik çıkar bu demiştim ama 4.5 yıldır tık demedi 😃
efelinamoms Desperite oğlum 18 aylık omron marka koltuk altı aldık ne pilini değiştirdim ne yanlış ölçtü nede bozuldu gayet memnunum
Desperite Olric11 koltuk altı da alıcam bi tane bi tane de alından ya da kulaktan ölçmek için de almak istiyorum uyku halinde ya da huysuzken ölçevilmek için. Ne kadar zamandır kullanıyosunuz?
Desperite lceLady ay Allah ım bi tanesine zor bakıyorum 😔 bi tane daha düşünüyorum ama nası yaparım hiç bilmiyorum
Olric11 Desperite 1 sene olcak 4 yılda garantisi vardı oğlum koltuk altından nefret ediyordu alından ölçerde var adam akıllı net ölçmüyordu en sonunda gidip kulaktan ölçer aldık miss gibi uyurken ağlarken pıt hemen bitiyor
Acabaymelike 153s34 eski tip aynen marka farketmez yaklaşık 5 yıldır aynı ateş ölçeri kullanıyorum hemde komik bi fiyata almıştık
esrauner Ben omron marka kullaniyorum. hem kulaktan olcenden hem de koltukaltindan olcenden aldim. İkisinden de memnunum.
Desperite esrauner omron u bende düşünmüştüm bi ara tansiyon aleti falan vardı asla bozulmuyordu. Oradan biliyorm