Gizemdgn benım oğlum erken doğdu 35+4 o yüzden aşırı gazlı bı bebek dı ah ah neler yaşadık defalarca acele zor attık kendımızı hep lagma oldu çocuğum çok acı cektı sap sımplex ve bıogaı kullanıyorduk kendı nı sıkmakdan çocuğum göbek fıtığı bıle olmustı . Çok aklıma gırdıler gıttım aktardan aldım ama asla cesaret edemedim çünkü çocuğu uyusturmakdan başka bi işe yaramıyor vermenızı asla tavsiye etmiyorum sabredin ben vermedim . Bol bol gaz masajı yapım beslendikten sonra gazı mıde de yakalayın 3 buçuk aydan sonra artık alışacak korkmayın hava soğuk ama evın derecesını ayarlayın bol bol duş aldırın bız hazıran da doğduk suyla büyüdü oğlum şuan da 6 aylık