Merhaba bebegim 13 aylik. Anne sutu almamasindan oturu Dogdugundan beri mama kullanmaktadır. Başlarsa kolik bir bebek olduğu için gaz problemi yaşadık ve bir cok mama denedik bebegimize iyi gelen hipp organic combiotic mama markası idi. Bu zamana kadar hep onunla devam ettik. Kilo alimi da gayet iyi ilerledi. Yalnız markada artan fiyatlar belimizi bukmeye başladı. Marka değiştirme durumumuz olabilir Bizim gibi aynı tecrübeyi yaşayan kişilerden mama markasi önerisi bekliyorum