BozMoms Didem99994 kanal tıkanıklığı vardır bizimkinde öyle doktora götürün 1 yaşında ameliyat dedi geçmezse
feyzas Didem99994 benimki ağlayınca kiprikleri sırılsıklam oluyor biraz ağlatsam akar yani. Ben 4 ağlıkken gözpınarında görmüştüm ıslaklığı ilk
Alpbaby Benimkide hüç ağlamayan bir bebek 9 aylık olduk çok nadir ağlar her ağladında gözüne bakıyom artık akıyor 😂