semra45 merhaba, çok geçmiş olsun. Sağlık ocağına değil de hastaneye götürüp idrar tahlili vermenizi öneririm. Idrar yolu enfeksiyonu belirtisi gibi duruyor. Erkek bebeklerde de olabiliyor 😞 benim kız bebeğim üç gunlukken iki hafta bu sebeple yattı yoğun bakımda. Enfeksiyon varsa kana karışmadan, ilerlemeden götürün derim.