İlk 4 ay kesinlikle görmedi tv sonra eltimler hep bize geldi onlarınki 6 aylıktı ikizler hep tv açtılar durmuyolar diye bizimkise alıştı izlemeyi açmayınca ağlama krızleri 1 haftadır kapadım herşeyi alıştırdım yavaştan tekrardan çünkü tv izlediği için yüzümüze bakmıyordu şimdi bizimle bağ kurdu şükür