Bizde 3 aylıkken başlamıştık bende dişten şüphelenmiştim ama 8 ay 2 günlük olduk hala diş yok 🙄taaa 3 aylıktan başlıyo çıkacağı zamana kadar sürüyo doktorumuz bakmıştı damakları oluşuyo dedi ondan erkenden başlar çıkana kadar sürer demişti gerçekten de öyle oldu salyasını zaten hiç demiyorum bile 🤭 heleki şu 1 2 hafta hepten çoğaldı sürekli üst baş değiştiriyorum ağzı su gibi akıyo