prensesko sizi cok iyi anlıyorum. Cok kötü gecen bi 4 gündü. İnsallah bugun biter sizinki de. Ama su an nasıl bi salgın var neden bütün çocuklar bu kadar hasta anlamıs değilim. Tamam salgın hep oluyodu. Ama bu kimseyi teğet gecmiyo masallah. Dısarı cıkmaya korkar oldum o yasadıgımız 2 haftalık hastalık sürecinden sonra. Ne yapıcaz anlamadım.