dunyamyavrum biz park yatak almıştık doğmadan hevesle ama emerek uyumak istediği için park yatak olmadı uymadı bize hatta anne yanı özelliği olmasına rağmen. Ben de uykumdan çok ödün vermedim yanımızda yattı bi müddet şimdi Montessori aldık yavru yataklı olanlar yerden bir tık yüksek oluyor ben çok memnunum kendisi kalkıyor iniyor, çıtalar olduğu için düşer mi derdim olmuyor. Ama daha sonra uzun ömürlü olması için baza daha mantıklı geldi, yanına da bir korumalık alırdım oh mis.😊