Bssraa2 benim çocuklarımın arasında 5 yaş var kızım oğlum doğdu kızım 5 ay sonra anaokuluna başladi okulda yakın olduğu için arabaya koyup götürüp getiriyorum kızım okuldyknde kızımı okula göturmdn bütün işimi yapms oluyorum sonra oğlumu uyutyrm keyif yapıyorum bı isim varsa yapıyorum yemeğim yoksa yapıyorum böyle daha rahat bide ilki eğer kızsa sana yardımcıda oluyo ideal yaş 5 bence üst üste oldumu bence insan fazlasıyla yıpranır