Hiç bişey yapmıyorsunuz maalesef benimde yaklaşık 2ay kadar ısırdı hatta emzirmeyi bırakmayı bile düşündüm hiç geçmeyecek sandım ama geçiyor o ağlıyordu ben ağlıyordum uyku saati gelmesin diye dua ediyordum ama çok şükür geçti hatta bu süreçte sol göğsümden az süt geliyordu ve ucu yoktu onu daha çok ısırıyor diye onu emzirmeye emzirmeye göğüsüm köreldi şuan sadece sağ göğsümü emziriyorum.Bir gün geçecek inşallah o zaman tez vakitte gelsin.Tavsiye olarak yapabilirseniz ısırdığında tepki vermemeye çalışabilirsiniz,ısıracağını anladığınız zaman parmağınızı köşeden sokarak müdahale edebilirsiniz. Ama ben hiç birini yapamadım maalesef