Yengemde 19 senedir Behçet rahatsızlığı var gözleri de miyoptu uzağı görmüyordu yani bugün doktora gitti Behçet gözüne vurmaya başlamış demiş üzülüyor çok sabahtan Beri böyle durum yaşayan var mı aranızda tedavisi var mı nasıl düzelir hızlı mı vuruyor göze falan yavaş yavaş mı geliyor