Kızlar doktor doğum kontrol için en iyisi spiral dedi benim biraz endişelerim var cevremden duyduklarım yüzünden biraz korkuyorum. Adet düzensizliği yapan diyeni duydum ağrı yapar diyeni duydum hamile kalınıyor diyeni de duydum ama doktor nasıl olduğunu deneyimlemeden bilemezsin dedi etrafındakileri dinleme dedi ama ben yinede tecrübeli olanlara sormak istiyorum spiral nasıl birşey yan etkileri var mı?