28 aylık oğlum 40 kelimesi falan var tam saymadım. İkili olarak en sık kullandığı cümleler şu, anne bak, anne aç, Anne pui(puding), mavi bop, anne al, anne bitti, anne su, anne iş, bazen de anne iş dit, büyük pa ( park), Ali baba şarkısını söylemeye çalışır ababa der koyun inek kedi sesini çıkarır. Dediğiniz her şeyi anlar komutları yerine getirir. Ama uzun uzun hikaye okutmaz bazen sonuna kdr dinler hikayeyi ama çoğunlukla sıkılır. Daha çok koşturur zıplar yaramazlık yapar, kitap etkinliklerinde sıkılıyor ama hareketli oyunları seviyor. Benim sorum şu. Uzun zamandır aynı kelime ve cümleleri söylüyor yeni bi cümle kelime eklemedi daha. Sizce normal mi dil gelişimi. ??? Ne zaman konuşur sizce tam olarak