Aryaderin Merhaba anneler bebeğim 3. Ayına girecek ve kakası isal gibi doktora gittik test yaptı bişey cıkmadı çok şükür bana sütü yasakladı ama hala aynı mu kuşku sümük gibi kakası nedir sizce
269522 Aryaderin ön sütü fazla emiyor olabilir mi benim öyleydi doktor ön sütü daha fazla içiyor olabilir dedi önden biraz sütünü sağıp öyle emzir ya da kısa emiyorsa arka sütü de aldığından emin ol canım
Aryaderin Sağmak hiç aklıma gelmedi deniyim ama arka sıra nasıl oluyor ön süt nasıl oluyor kötü bişey mi bu, bi zarar verir mi çok korkuyorum ben