zehragm e bebekte şuan 3.300 falan olması lazım. Ben 2.900 e almıştım. 2,500 e veririm. Hiç kullanma fırsatımız olmadı. Arkadaşımın önerisi ile aldım. Onun kamerasını bir kereliğine kullandım. Görüntü kalitesi çok iyi. Sesi direkt duyuluyor. Yan komşudan, üst komşudan gelen sesler bile kameradan duyuluyordu.