Redwinee Merhaba 3 bucuk aylik bebegim var 1 ay oncesine kadar biberon aliyordu artik almiyor. Kilo alimi durdu sutum yetmiyor. Devam sutu vermem gerekiyor biberonu agzinda cevirip duruyor. Mamayi degistirdim anladimki biberonu almiyor napicam yardimci olun..
Oflu61 Redwinee eds yöntemini deneyebilirsiniz. Hiç olmadı kaşıkla yedirin . Bazen kızım biberonu istemeyebiliyor uzun sürüyor biraz ama kaşıkla yediriyorum veya şırınga da deneyebilirsiniz
Mnk_bebegm Redwinee aynen canım İnan napcamı sasırdım çok güzel alırdı bıberonu ama dılıyle ıtıyor bana görede kilosu az kı ıyce zayıflıycak dıye korkuyorum
Cellys Redwinee aynisi oglum da oldu... her biberonu denedik.. tek aldigi DR Brownsunki oldu.. kesinlikle tavsiye ediOrum.
babymilax Redwinee bebeğim doğduğundan beri yazdığınız şekilde. Şuan 5 aylığız. Denemediğim biberon kalmadı ayda 1 mama değiştirir oldum artık çok yoruldum. Atak zamanı dedikleri şeye pek güvenmiyorum çünkü öyle olsa doğduğu günden beri sürmezdi. Arkadaşımın kızında da beslenme reddi oldu sadece 3 gün sürdü. Ben 5 aydır her gün aynı sorunu yaşıyorum. Dün alışverişe gittiğimde biberon bölümünde çalışan arkadaşlar bide damaklı biberon mu deneseniz dedi. Damaklı olarak sadece nuk marka vardı zamanında bebeğim onu da kabul etmemişti. Yani aşırı çaresizim dr brown biberonu bulamadım dün onu almaktı niyetim. Umarım sizin süreciniz geçicidir
Redwinee Oflu61 ikisinide denedim kasikla agzindan geri akitiyo. Siringaylada oyle biriktirip geri cikariyo. Sasirdim kaldim bir formul bulmam lzm
Oflu61 Redwinee mamayı artık beğenmiyor olabilir mi bide değiştirmeyi deneyin isterseniz. Veya eds yöntemini de bi deneyin bence sütünüze de faydası olabilir
Cellys Redwinee o baslik olur mu nuka bilmiyorm.. mesela nuk biberonuda denedm o da kucuken hep gaz yapti ve tikaniOrdu onu da biraktm sonra
Redwinee Cellys taktim ucunu olduda bebis almadi napicam yaa siringayla besliyirum dunden beri mumkun dgl oyun yapiyo agzinda kopurtuyo disari cikariyo. Havada yutuyo boyle
ceylinnn [bilinmeyen] Atak dönemi bu dönemde mama reddi yapıyorlar. Mamanız hangisiydi hangi mama ile değiştirdiniz?
Redwinee babymilax babymilax benim bebek dogdugundan beri devam sutu aliyor yetmiyo sutum. 1 aydir biberon almiyo sadece sutumle beslendi 40 gunde 500 gr almis en hizli kilo aldigi ay cok uzuldum. Dr brown biberon ucu arkadasim zamaninda hediye verdi nuk biberona takip verdim almadi alsaydi. Dr browns biberonunuda alirdim. Siringayla besliyorum zorlaaa oyun yapiyor bana agzinda kopurtup disari akitiyo napicam ben yaaa. 2.ayina kdr ne guzel aliyirdu
simgetaskisla hangi mamayı veriyorsun peki değiştirdiğin mama nedir ben aptamil veriyorum valla anne sütüne ek olarak
aysenur06 eds yöntemi ile besleyebilirsin , mama olarakta aptamilden şaşma derim , annes ütüne en yakın mama aptamil