Esoz1110 zıplamaktan memeye geçtiğimizde oh dedim ya dünya varmış. Ayak tabanlarım su toplamıştı. Memede uyutmak ne kolay, bu insanlar neden memede uyutmaya karşı, bi dinleneyim dedim. 9 ay zıpladık. 4 ay meme desteğiyle uyudu. şimdi kendi yatağımda onu emzirirken çok az emzirip yanıma bırakıyorum. Yatakta sürünerek uyuyor. Bazen uyumuyor. Uyumak için uğraştığına ama uyuyamadığına ikna olduğumda tekrar memeye alıp bir süre sonra tekrar bırakıyorum. Bazen 1,5 saat sürüyor bazen on dk. Zamanla tamamen bıraktıracağım inşallah. Bugün öğlen uykusunu ilk kez hiç meme desteği olmadan uyudu.