ahbus94 Meneksemm biberon ile veriyorum. Hepsini bitirmiyor kendi istemeyene kadar da bırakmıyorum her seferinde. Kalıyor yani.
Aleyunll ahbus94 belki de gazı vardır bebeğinizin bebekten bebeğe de değişebilir bu durum sizin bebek belki o kadar miktarda doyuyor olabilir bilemiyorum doktorunuz bu konuda daha iyi sonuç verir o ne dedi bu konu için
Tuba_44 ahbus94 benim bebeğim de tam 2 ay 21 günlük 90 zor içiyo sonuna doğru gündüz çok emmeye hevesi yok sağıp versem de mama da versem aynı bence mama vermeyin kilo alımı iyiyse
ahbus94 153s34 sütümü göğsüme elimle sürdüğümde elim yapış yapış oluyor bu iyi yağlı demek. Bir de sagdigim için anlıyorum biberondan yağ üste çıkıyor
153s34 ahbus94 elime surmeyi yapmadm hc ama sagim yaptigimda hemen degilde dolaba koydugumda yagli gbi geliyor bana. Ustunde katman olusuyor cnku. Sizinde oyle mi yoksa sagar sagmaz mi yagli ckkiyor. Sanirim benm sutum pek yagli degilde ondan soruyorum 🥲
ahbus94 153s34 evet benimde olbir süre sonra yağı çıkıyor işten sizin de yağlıdır o halde. Bir de göğsünuze sürüp bakın yapış yapış olacak mı eliniz
Rosaa62 ahbus94 ben sadece nuk markasının biberonunu kullandım biberonu bir türlü sevmedi şimdi sadece memeyi alıyor
Rosaa62 ahbus94 üzmeyin kendinizi sonuçta bebeğiniz sizin sütünüzü alıyor mesela biz 4.aya girmek üzereyiz yavaştan bir meme reddi olayımız başladı ayakta sallanarak ya da dolanarak emzirmeye çalışıyorum siz elinizden geldiğince verin sütünüzü
ahbus94 tazemom1 vermiyorum sütüm geldiği sürece de vermem inşallah 6nci ayda caliscam o zaman süt mama karışık gider mecbur