Kizlar ben sütümü sagarak veriyorum bebeğime. 2 ay 21 günlük. Normalde içmesi gereken miktardan daha da fazla içiyor. 120 CC belki daha da üstü. Ama çok ağlıyor. Acaba onu doyurmuyor olabilir mi diye düşünüyorum artık. Sırf anne sütü alsın diye gece gündüz sağım yapıyorum mama vermemek için bir de. Mama da mi versem bilemedim. Fazla fazla anne sütü içmesine rağmen doymuyor olabilir mi. Ne dersiniz. Böyle bir durum yaşayan var mı. Lütfen yardım edin içinden çıkamaz oldum