Parti yapmadık, çekirdek aile olarak kutladık. Balonlar aldım, iyi ki doğdun yazısı aldım, ufak bir süsleme yaptım. Bir pasta aldık, mumu onun yerine biz üfledik 🤭 kızıma da onun yiyebileceği bir pasta yaptım. Fotoğraf çekildik, güzel bir anı kaldı bize.
Ben partileri gereksiz bulan biriyim, ama siz istiyorsanız içinizde kalacaksa ufak çaplı bir şey yapılabilir kendinizi de bebeğinizi de yormadan.