AyBuBen arkadaşımın bebeği öyleydi. Sanırım 7-8 aylık olana dek devam etti ama şu an bıcır bıcır neşeli, gezmeyi seven bir çocuk. 1 yaşında şu an. O hiç pes etmeden ara ara hep dışarı çıkardı. Evdeyken cama tutardı hep. Sonra camı açarak bebişiyle dışarıyı izledi, sonra balkonda vakit geçirdi vs bu şekilde kademeli olarak alıştırmaya çalıştı hep.