Justmm merhaba. tek kese tek plasenta arada zar vardı benim tekelerimin de. 16 aylıklar şu an. hiçbir sıkıntı yaşamadım. 37. haftada 2700-2600 doğdular ☺️ yani riskli olabilir ama kv niz gibi kötü düşünüp kötüyü konuşmanın kimseye faydası yok. bana da çok dediler, işte birbirinden kan çalarlar şöyle olur böyle olur. yani doktorlar riskleri söylemekle yükümlüler de ettafa noluyor ben anlamıyorum. neyse hayırlı olsun arkadaşınıza. sağ salim sağlıkla kavusur insallah bebeklerine. sormak istediklerinizi varsa cevaplayabıikrim