Merhaba benim kardeşimde küçükken hep biberon uyurdu boşda olsa agzında olsun isterdi, 8 yasında bıraktı.😥bıberonu olmayınca uyumuyordu. Bizede sizin gibi ön süt dişlerini komple çekmek gerekiyor dediler.çünkü inanın diş yoktu bildiğiniz sarı kabuk gibilerdi, ama başka bi doktor zaten dökülecek çektirmeyin dedi iyiki çektirmedik şuan dişleri dümdüz ve gayet güzel