Benim oğlum 3 buçuk aylıkken iki diş çıkardı normalde 4 ay ve sonrasında kullanılıyormuş ama ben dişi görünce hemen taktım, ondan önce salyalari akıyordu kolyeden sonra hiç almadı, ateşi hiç 38 den yukarı çıkmadı ki 38 olduğu da sınırlı sayıda... Kaşıntı dışında biz dişe dair hiç sıkıntı yasamadik,ona da yeşil soğan verdim eline kemirdi.. uykusu da atak dönemi dışında hiç bozulmadı hep aynı... Kehribar kolye mi sebebi bilmem cnku kolyesiz hiç denemedim ama bizim sürecimiz kolyeyle böyle seyretti...