Kızlar çay çok canım istiyor ve her gün mutlaka sabah öğle akşam tüketiyorum. Ama kafein olduğu için içim rahat değil, sütten bebeğime geçiyor çünkü biliyorum. Bol su tüketiyorum bu arada. Çay yerine tuketebilecegim ne onerirsiniz? Bitki çayları da ne kadar sağlıklı bilmiyorum sürekli komposto falan da yapamam. Zaten sıcak içecek tercihim.