@“Ozgzcn”# niye herkes garipsesı ki benım oğlumda 13 aylık benımle uyuyor babası yurtdışında calısıyor ee bende doğal olarak emıyor kalkıyor meme veriyorum diger türlüsünü deneyenlere denedim besıge koy tekrar al zor iş sımdı banada alıstı 2 yasına kadar bende emzirmeyi düşünüyorum zaten emzırmeyı sonlandırınca gecelerıde uyumaya başlayacak napalım emsinler büyüyünce yanımız da yatmayacaklar