Bebeğim şu an 7 aylık ve kafa çapı 48 cm.doktor çocuk nörolojisine kontrol ettirin dedi.hareketleri gelişimi normal iri bir bebek ama kafa çapı normalden büyük dedi.doğduğunda da 38 cm ile doğmuştu.doktora gideceğiz ama çok üzgünüm lütfen başından geçen birisi yazsın 😔😔😔