Aselcikk Kızım bu ayın 28nde 3 ayını doldurucak. Son 1 haftadır bir inat bir aksi. Ne gündüz uykusu kaldı ne sakinliği. Gündüzleri 10 dk uyuyup 3 saat uyanık kalıyo. Memeye koyuyorum eliyle ittiriyo yada fiyank fiyank ağlıyo. Napabilirim yardımcı olunn.. 😔😔
Poncikbirannis Aselcikk daha kaç şekle girecek cnm sabırlı olmalısın sadece bazen uyur bazen uyumaz bebek bu 🤷♀️🌺
Aselcikk Poncikbirannis gündüz çok uyurdu uyku problemimiz yoktu. Şimdi ise son 1 haftadan beri ne duruyo ne uyuyo durup durup bi ağlamak sanki etinden et koparmışın gözyaşıyla ağlıyo yavrum. Çok sakindi birden değişiverdi nazar duası hep okunuyo. Şimdi diyorum böyleyse diş çıkarırken naparız bilmem 🤦♀️