aybuke5517 yok ya o kadar da kötü değilde burası dibimizde devlet hastanesi var a101 var şok var küçük bir market gibi avm şeklinde var ama ben sıkılıyorum ya aracımız da yok diye bir yere gitmek istesek taksi oda burda resmî taksi yok şahsi olarak var onlarda vicdanına kalmış 😂 serviste saat başı var merkeze ama merkezle aramızda 1 saat yol var git gel yoruyor insanı ya