Demin bezini degistirdim ve ufack kahverengilikler farkettm. Biraz kan gibi de duruyordu sanki cozemedim ve dkkat ettm 6-7 tane vardi sanki ufack ufack. Peceteye alıp sürdürdüm ve kan degildi kahvrengilik vardi iste. Sizce neden olabilir ya bilgisi olan var mi? İlk defa oldu boyle. Demir ilaci veriyorum 5 gundur falan acaba ondan mi diyecegim ama ilk gunden itibaren de boyle olurdu herhalde diyorum arada kaldim. Sizce neden olabilir? 😔