Sedsedsed mısır ununu tereyağında güzel kavuruyorum ,yavaş yavaş soğuk su ekleyip kıvam aldırıyorum tuzunu koyuyorum, istediğim yoğunluğa gelip kaynayınca kaşar çeçil peyniri hangi peyniri kullanıcaksam içine atıp şöyle bi karıştırıp kapağını kapatıyorum tereyağ üste çıkınca hazır🥰