sumeyyekartal İki aylık bebeğimin boynunun eğik durduğunu farkettim kafasini hep bir tarafa çeviriyor öbür tarafa döndüğünce huysuzlaniyor geçen hafta doktora gittik ultrason yaptıracağız endişeliyim yaşayan var mı düzelir mi inşallah
Femme1 sumeyyekartal benım oğlum da öyleydı hep sola yatıyordu hatta kafası bıle yamuluyor du Ultrason cektık çok şükür bısı cıkmadı 6 aylık hala sola yatmak istiyor
153s34 sumeyyekartal ayy bzde de vardi. Fizik tedvi doktoruna gttik bseyi yok merak etmeyin dedi. Tortikolis falan olsa hc ceviremezdi kafasini ama siiznki ceviriyor dedi. Muayene ederken saga sola cevrmisti. Doktora gitmeden 2-3 gun once bi saga bi sola ceviriyordum kafasini her sabah 20 saniye tutuyordum. doktordan snrada yaptik 1-2 gun falan sonra bi baktik gecti cok sukur 😊 siiznkide buyuk bsey degildir inşaallah 🌼
cemilefe sumeyyekartal merhaba öncelikle geçmiş olsun benim oğlumda vardı doğduktan iki hafta sonra farkettik USG çekildi sol tarafta tortikolis teşhisi kondu daha küçük olduğu için geçme olasılığı çok yüksek moralini bozma biz hemen fizik tedaviye gittik o evde yapılacak egzersiz veriyor egzersizlere dikkat edin sık sık doğru bir şekilde yaptırın inşallah geçer .Oğlum 5 aylık iki hafta önce fizik tedavi kontorlu vardı sol tarafına artık dönebiliyor doktoru çok beğendi ama tekrar USG Yi sonra cektirecez
bernnaa sumeyyekartal bakmadığı tarafa dikkat çekicek şeyler koyun o tarafa yönlendirin ama baktığı tarafıda unutturmayın boynuna hafif hafif masaj yapın kasları gevşesin acımaz bakarken rahat olur
Mucize1309 sumeyyekartal sumeyyekartal Feridun kunak programın da dinlemiştim bebeginizun boynu dik değilse doğum yaparken oradaki kaslara zarar verilmiştir dedi mutlaka doktora götürün yoksa öyle kalır
Lillas Benim oğlumda hep bir tarafına yatmak istiyor ama bir sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum inşallah Yoktur yani
sumeyyekartal 153s34 ay içimi rahatlattiniz ilcok teşekkürler 🌸 inşallah benim kızımda da bişey yoktur 🤲🏻
sumeyyekartal Mucize1309 Mucize1309 bende baya araştırdım ultrason gününü bekliyoruz bakalım inşallah ciddi bişey yoktur varsa da ne gerekiyorsa yapacağım mecbur🤲🏻🌸