Hcenk sizi çok iyi anlıyorum bende bir yerden başlamam lazım diyerek girdim ama inanın sonu yok. Çok çok iyi bir pozisyondan başlamazsanız yıllarınızı heba ediyorsunuz üstelik sağlığınızdan olmanızda yanınıza kar kalıyor. 3 yıl çalıştım hayatımın en zor zamanlarıydı o zaman bekardım ev yemek bulaşık derdim yoktu. Ama kaçta çıktığım belli değildi hafta sonu bile çalıştım gece 12 ye kadar bile kaldığımı biliyorum şimdi olsa bebeğimle çok zor olurdu. Herşeyi hesaplayıp girin bu yola size tavsiyem bu olur.