@Dln toplu olarak şöyle anlatayım. Benim eşim polis,2013 yılında bankada ferdi kaza poliçesi yaptırmış,ardından poliçe kapsamındaki sürede görev başında yaralanmış ciddi derecede yaşamadı mucizeymiş nerdeyse. 1 sene boyunca raporlu olup işbaşı yapmamış. Şu an sağ ayağında afo kullanmadan yürüyemiyor,engelli raporu aldı süresi olarak tedavi edilemez beyanı yazıyor. Biz bankaya poliçe bildiriminde hastane ve engelli raporunu gönderdik ödenek alabilmek için. E devlet üzerinde vefat tazminatı ve daimi maluliyet tazminatı yazıyor ikisi de aynı rakam yazıyor. Ve şöyle bi durum var her yol poliçe yenilemesi yaptığı için kazadan sonraki dönemde hep devam ediyor. Ayağındaki engeli daimi olduğu için ödemesi nasıl olur. Veya banka bu konu hakkında bize ne zaman geri dönüş yapar. 15 gün oldu hala bilgilendirme yapılmadı. Teşekkür ediyorum hepinize