1205 Arkadaşlar bebeğim 7.5 aylık ve ben ek gıda reddi yaşıyorum yanı ağzı kilit sonra hiç yemeyecek diye korkuyorum anne sütünü 5. Ayımızda bıraktık Şuan mama kullanıyor yardımcı olurmusunuz moral konusunda böyle durumu yaşayanlar varmı