Aminenisaa Dışı da içi de gayet güzel ve yumuşak bi yapıda. Ve gerçekten sızdırma yapmıyor. Ben de Primadan geçtim ve Minies daha çok hoşuma gitti. Primada pişik oluyordu hatta az da olsa. Bunda olmadi. 👍 ama umarım herkes beğeniyor diye kalitesini bozup da fiyatı arttırmazlar.