1ipek1ceren Elifturcan Ben de bunu merak ediyorum 😄 Kızım 7 aylık ben kaldırmadan doğrulamıyor biraz doğrulmaya çalışıyor ama olmuyor 😄 Geçen gün aynısını düşündüm acaba kaç aylıkken beşiğin içinde kalkıp oturuyorlar diye
Dilararden Elifturcan oğlum 6 aylıkken yatarken kalkıp oturtabiliyordu. Ama her bebeğin gelişimi farklıdır. Arkadaşımın kızı 11. Ayda yaptı
kahvekokusuu Elifturcan ablamin iki kızından birisi 9 aylık yürüdü kalkip oturmak ne ki yuvarlaniyordu atlayip zipliyordu diğer kızı ise 9 aylık oturmaya yeni başlamıştı emeklemiyordu🤭 Yani kardeş bile olsa her bebek kendine özeldir 🥰
Mirabia 1ipek1ceren 7 aylıkken benim kızımda öyleydi şimdi 8 aylık kendisi uykusunda bile kalkıp oturuyor gözler kapalı sonra uyuyor ve oturmaya başlayınca tırmanmayada başlıyor beşik kenarlarına
09dilek 7 aylıkken kendiliğinden oturdu 10 gğn sonra da emekledi ama her bebeğin gelişimi farklı. Doktor normal diyorsa içiniz rahat etsin