kkaleyna Hanımlar merhaba, daha önce hiç kimyon çayı içmedim ve demlemedim. Kızım 25 günlük ve gaz sancısı çekiyor. Kendime demleyip içmek istiyorum. Emziren anneler siz nasıl demliyorsunuz ve günde kaç fincan tüketiyorsunuz
kahvepres kkaleyna günde 1 defa tüketiyordum huzursz olduğu saatlere göre ayarlrdım genelde akşam huyszlnrdı 1 tatlı kaşığından az göz kararı koyardım kaynardı kaynynca bi 5 dk demlenirdi sonra icerdim 1 cay kaşgda bebeğime verirdm cok varsa gazı 2 verirdim
kahvepres kkaleyna yok hayır tane kimyon her aktarcıda bulabilirsin canım toz olanı yemeklerine katarsın baharat niyetine
Minigimdoruk Aktardan tane kimyon alabilirsiniz kaynamış suyun içine bir bardak için bir çay kaşığı atıyordum ben bebeğime de üç beş kaşık veriyorsum çok rahatliyorsu. Hatta bazen rezene kimyon ikisini birlikte içiyorduk kimyonu içer içmez gazını çıkarırdı çok rahatlatıcı oglumu
kkaleyna Minigimdoruk allah razı olsun çok teşekkürler. Benim kızım 25 günlük acaba versem zararı olur mu siz kaç günlükken veriyordunuz