Jldpmk34 Ben hidayet hocaya götürdüm iyi bir doktor evet özellikle sizinle ve bebekle iletişimi çok iyi ben böyle biraz daha cevval birini istiyorum sanırım😅 hani kendisi baksın muayene etsin gelişimi ile ilgili sorular sorsun sadece fiziksel değil bilişsel ve motor becerilerini de değerlendirsin istiyorum. Yoksa boy kilo baş çevresi ölçüp göndermeyi asmler de yapıyor 🫠 Prof. Dr. Vedat Okutanla devam ettim bir süre ama o da aynı aylık kontrollerde boy kilo bakıp gönderdi maalesef. Bazen sosyal medya da görüyorum x oyuncağını doktorum ince motor becerileri için önerdi falan diyorlar ee benim doktorlar hiç oyun, oyuncak falan önermiyor diye düşünüyorum 😅😅