7 aylık mama +ek gida 3 4 kere ek gida corba olur makarna olur pure olur yumurta yoğurt hersey yiyiyor ama mamayi çok açsa 60 yada 30 içiyor çok moralim bozuluyor ama kilosuna bakınca maşallah yerinde ve ilerlemesi güzel ek gida yüzündendir az mama tüketiyor bilmiyorum kontrolumuzdw doktoruma soracağım bakalım nedenmiş kaç kere mama değiştim bu sefer de aptamile gectik sma hip bebeblac hep aynı 60 yada 30 Bi kere 180 120 içtiğini görmedim sık sık içiyor diyemi anlamadim