3bebeliannee Merhaba güzel anneler. Bebeğim rsv ve bronşiyolit olmuş. 3 gün yattık dün taburcu ettiler. Henüz 2 ay 5 günlük. Ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol izlemeliyim lütfen bebeği bronşit olan annelerim varsa bana yol gösterebilir mi 😔😔
sena2301 3bebeliannee canım biz sürekli oluyoruz maalesef 2 kez hastanede kaldık 2. Si 10 gün önceydi hatta bebeklerde çok hızlı ilerliyor maalesef burnunu sürekli temizlemek gerekiyor ciğerlere gitmemesi gerekiyor bide doktor ilaç vermiştir havaları düzenli kullanmak gerekiyor
MomyT 3bebeliannee nebülizatör ile havalarını mutlaka yapmalısın burnu temizlenmeli hatta ben hava makinesine burun damlası da döküp yapıyorum çok faydasını gördüm de minik ses yapmayan tarzda almanı öneririm almadıysan ki almalısın hastane de kalmak durumları bizde de oldu ben direk o hava mak kullanıyorum Her hastalığın sonu bronşiolit e çıkar Ventolin ile hemen müdahale ediyorum ilerlemeden kurtarabilirsem kurtarıyorum nezle falan tarzı Soğuk kuru havalara dikkat ediyorum alerjik bir bünyesi de oluyor böyle çocukların genelde alerjik şeylere de dikkat ediyorum
Yagmur982 3bebeliannee benim kızımda 50 günlükken zature olmuştu biz 1 hafta yattık hastanede oksijen tüpüne falan bağlıydı baya ilerlemisti hastalık 1 hafta sonunda eve donebildik terletmemeye özen gosterin uyanınca hemen yelek giydirin terleyince sırtına hemen bi havlu sokun burnunu düzenli olarak açın birde en önemlisi sık sık emzirin biz şükür bida yaşamadık hasta olduk ama hafif atlattık hep üstelik kreşe giden bi ablası var her hafta hastayız yani birde hasta olunca çok beklemeden hemen doktora goturun çünkü hemen inebiliyor cigerlerine
3bebeliannee sena2301 evet evet verdi ama aerochamber diye bir hava cihazı var Manuel ondan verdi burnunu iki saatte bir aç dedi . Sürekli tekrarlıyor mu peki. Bu arada ciğerleri balgam dolu dedi
sena2301 3bebeliannee 11 aylık 4-5 kez olmuşuzdur. Nexus marka sessiz şarjlı olanlardan alabilirsiniz çok pratik bir nebülizatör
3bebeliannee MomyT bende nexus un büyük olanı var makina. Ondan veriyorum ama bize ventolinin aerochamber için olanını verdi canım. Ne yapmam gerekiyor ne önerirsin bana
3bebeliannee sena2301 çok geçmiş olsun canım. Bende de bi tık büyük olanı var onunda çok faydasını görüyorum
3bebeliannee Yagmur982 yaa bizim zatürre değil ciğere de inmemiş ama ciğeri çok dolu balgam var dedi sürekli temizle dedi önlemimi alırsam düzelir mi canım sence 😔
Yagmur982 3bebeliannee düzelir endişelenmeyin diyorum ya benim kızım daha 50 günlüktü oksijen tüpü olmadan kendi nefes alamıyordu düzeldi çok şükür sık sık burnunu temizleyin temizledikten sonra biraz yüz üstü yatırın sırtını sivazlayin emziriyorsaniz bol bol emzirin en iyi ilaç anne sütü ek gıdada alamıyor daha çok küçük tek çare emzirmek ve burun temizligi